(¯`°•.¸THE GHOST¸.•°`¯)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(¯`°•.¸THE GHOST¸.•°`¯)

شادي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكتة جديدة

كاتب الموضوعرسالة
theghost
Admin
theghost

المساهمات : 101

نكتة جديدة Empty
مُساهمةموضوع: نكتة جديدة   نكتة جديدة Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 11:46 pm

واحد على اد حاله كل ما يشوف واحد بيغسل وشه !!
يحسبه بيلطم على وشه فيروح ويقوم قايله حرام عليك
اللطم حرام . رد وقاله ياعم انا بغسل وشى حرام فى ايه !!
اتعجب اوى فتانى يوم شاف واحد بيلطم على وشه
قام راح وقايله هو فيه حد بيغسل وشه من غير مايه

1:واحد مسطول اشتغل سواق تاكسي، شاورتله واحده، وقف وسألها "رايحه فين؟" قالتله "المهندسين" قالها "روحي بس ما تتأخريش

2:مرة واحد بيسأْل صاحبوا.... ياه انت متجوز الولية التخينة دي ليه؟؟ قالوا والله اني رحت طلبت ايديها بس... ادهالي كلها

3:مرة واحد قتل ابوة وأمة وخالة وبعدين قطع رجلة . فسألوة لية ؟ قال عشان رجلى ما تجيش في القضية

4:مره واحد عازم ناس اصحابه و قدم لهم مانجه فالناس قالوا له مش عيب تجيب لنا مانجه بايته ،، قالهم يعنى هي بايته عند حد غريب

5:مرة واحد كسلان بيقول لصاحبه الكسلان :-لقيت شغل ؟ فقال صديقه هتشتغل فين ؟ قال له هشتغل في المطبعة قال له وهتعمل إيه في المطبعة فقال له سوف أقعد على الورق عشان ميطيرش

6:واحد راح لدكتور عيون علشان يعمله عملية .بعد ما فكله الرباط قال للدكتور مش شايف يا دكتور,الدكتورقاله دول كام قله مش شايف,قله طب دول كام قله مش شايف مش شايف, راح الدكتور مسك ودنة و قله طب دى أية قله دي ودنى الدكتور قله يااخى خضيتنى عليك.

7:واحد نفسه يطلع القمر .. فراح لجماعة خدوا منه فلوس وبعتوه حته فى الصحراء... فهناك قابل واحد مدروخ وبيقول له:انا حران من الشمس. فالتانى قال له : وانا فادى من الأرض

8: سواء تاكسي داخل ينام ، فمراته قفلت عليه الباب ... فقال لها افتحي الباب تاني و اقفليه

9:القاضي:أين تقيم؟... المتهم:مع خالي.... القاضي:و أين يقيم خالك؟... المتهم:معي... القاضي:أنت و خالك أين تقيمان؟.... المتهم:نقيم معا....

10:مرة واحد شاور لتاكسي قاله :فاضي ياأسطي قال السواق : أيوة فاضي .فقاله الراجل : طب تعالي ألعب معايا دورين كوتشينة

11:مرة واحد متسلق جبال راح يتسلق جبل هو و المساعد بتاعه. وكان المساعد ده بيتهته فى الكلام ,وهما طالعين فى نص المسافة المساعد قال للمتسلق:ن ن ن ن ن........ فالمتسلق قاله:بس يابنى لاضحك ونوقع احنا الاثنين. ولما وصلوا فوق ، قاله عايز ايه ؟؟ قاله:ن ن ن ن ن.... نسيت الاكل تحت. قاله: يخرب بيتك . ونزلوا تانى ، وهما فى نص المسافة ,المساعد قاله:ب ب ب ,قاله :بس لاضحك ونوقع احنا الاثنين.ولما نزلوا تحت قاله :عايز ايه.قاله:ب ب ب ب بهزر معاك

12:ايه الفرق بين الزمالك والتاكسى الزمالك:بيشيل سته التاكسى:بيشيل اربعه
http://theghost.com

نكتة جديدة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-